Friday, February 5, 2010

melepaskan dan memulakan.

bergembira dan bercerita malam2 tepi pantai sgt menyeronokkan.
tak pernah lagi ada kaum adam yang memahami aku selain abang.

memulakan benda baru pada saat ini.
takda lah membazir air liur mereka yg bg nasihat tu.

nak buat atau taknak.
nk jd tikus atau nak jd giant.

aku prefer hulk.sebab dia still ada perasaan walaupun badan dah jadi hijau.
aku suka ,aku tunjuk,tp aku tak cakap apa-apa.
better shut than take any risks.

kehidupan sekarang bermula dengan perlahan.
orang baru telah muncul utk menjaga seorang yang perlukan jawapan utk semua persoalan.

bukan mcm org tu.orang tanya,Takut nk jawab .
then nk marah-marah.

haish.tak paham aku..

AKU INGAT KAU COOL.
RUPANYA BAJU BARU AKU LAGI COOL.

warna biru..
kegemaran.
terima kasih sebab teman.



BY:
YAYA

No comments: