Friday, February 5, 2010

cara negatif tak berguna.

kalau tak mampu nak face kesilapan,bunuh la diri..nk bahagia,sama sama bunuh diri.
tak dalah menyakitkan hati sapa2.

aku tak buat apa2 tp bila kau ckp mcmtu,aku rasa tempias kena kat aku juga.
aku tak bermaksud apa2.
cuma nak bgtahu jgn ingat kau kenal org 5 tahun,kau dah kenal dia luar dalam.

WAHAI kamu,
Manusia berubah dari semasa ke semasa.mcm diri kau juga.
kau dulu lain,sekarang kau lg lain..

kau tak sedar?apa yang hasut kau sebenarnya?
aku tak minta pendapat atau kritikan.
cuma ingin berbahasa.

hormat orang adalah satu cara,
cara kau ?

cakap bertapis.bahasa kau yang 'Celah kelengkang' tu terbaik sangat.
buat wa hangat aja.

kau ckp dengan perempuan,penghias dunia,penghias segalanya.
kalau kau tak gay,kau pon sayang wanita.

tolong faham.banyak bersabar.
fikir banyak banyak betul ke cara kau.

aku rasa apa yang kau buat,kau dah sedar semuanya SALAH BELAKA.


by:
yaya




No comments: