Monday, May 4, 2009

jangan nk perasan..

aku akn msg sapa2 ikot suka hati aku.
bg yg berkenaan,jgn reply karna hanya akn menyakitkn..

tp,jangan la nk perasan lebih..
aku kN dah suruh kau delete..
snang kn kerja mu?
HANYA DELETE!

hahaha..
aku hanya meluahkn apa yg aku rasa aja..
semua org aku msg.
bukan kau sorang..

lg skali,jangan la nk perasan..
bukan bermakna aku nk ulang lg,nk sambung lg..
sangat lah tidak..
aku tak bodoh nk buang masa..
aku rileks je..

even aku ckp aku xbrapa nk ok,
org dpan aku je yg tahu aku ok ke x..
doang bilang aku ok,so ok la..
aku x boleh nk berhenti senyum karna aku rasa semua ni kelakar.

kau mmg lawak..
budak2..
kesian..
xpernah puas dgn apa yg kau ada..
xpernah puas dgn aktiviti dunia..
lambat nya kau nk habiskn?

aku?
dah lepas dah zaman itu..
ahahaha..
kesian kau..


SEBAB TU LAH AKU CAKAP KAU BUDAK2.
yg tak cukup berperasaan..
xcukup menghargai..
xtahu pon apa itu appreciating..

kesian kn fo?
ahaha..puas kita gelak..
ahaha..
mulai sekarang,
aku hanya akn tersenyum aja...
bila kau susah,ITU LAH WAKTU UTK AKU BERGELAK KETAWA.



done!
out!out!


BY:
YAYA

No comments: