Monday, May 4, 2009

hahaha..aku masih hidup!!

haha..aku sudah kembali ceria..
gelak x henti2..
apdahal duduk depan laptop aja..
siapakah yg buat aku gelak?
ahahhaa..kawan2 rambo ku lah..
mereka sgt meggembirakan..
aaauuuwwwhhhh!!!
itu trademark aku sekarang..
ahahhaa..aduhai ekau ni mahdy..melayan aku yg memang gila..
campur dgn kamu yg sengal ubi..
mmg gila lah aku lagi jadinya..

sekarang,,,,
aku boleh buat apa yg aku suka..
aku dah x peduli apa2..
hati ku,jiwa ku ,
sudah kosong sekali..

jika ditakdirkn aku jadi seorang pelukis di kemudian hari,
aku akn pilih warna PUTIH sebagai warna hidupku..
karna tidak akn lagi ada kegelapan..

hahahha..
aku totally gembira sekarang di lamun kegilaan kawan2 ..
mcm monkey pon ada..tp aku lg suka serigala..
aauuuwwfff!!
garang bukan?
ahhaha..
aku rasa mcm nk gigit2 org yg buat semak samun ni.

kau tidak kenal aku lagi..
maksud aku,aku yg sekarang..
aku yg sgt tenang,aku yg senang melupakan kesedihan ..
dan susah melupakan penghargaan..
bodoh bebal itu lah nick yg akn di berikan kepada sesiapa yg berkenaan..

hahaha..
mood aku sekarang hanya utk berkarya,meluahkn dan berkata kata..
ahahha..
kalau kau tidak mahu baca atau dengar,
pergi matilah karna aku tak peduli lagi..


i repeat,
AKU BOLEH BUAT APA YG AKU SUKA IKOT SUKA HATI AKU..
ahahhahahha.

AKU SAYANG KAU,KAWAN KAWAN.

out!out!

BY:
YAYA

No comments: