Tuesday, May 5, 2009

aduhai pagi..

aku selalu berjaga pagi..
bila semua nya sudah senyap..
mereka smua sedang layan mimpi.
aku seorang aja yg berjaga..
lg bagus,aku suka karna seronok aja tidak bagus utk kami semua.
apa lagi deyh?
fb,ms dan blog la jawabnya.
mlm smlm,gelak tak sudah weh..
selalunya laki yg jd maknyah.. tp smlm perempuan yg act like maknyah..
jadi pulak tuh n better dr lelaki..
ahaha..
fofo,ko mmg senior la weh!
solute mcm gampang aja!
ahaha..
mamq,memaki hamun aja kerjanya..
haha...tp last2 terdiam juga ekau..
mahu record suara kami yg merdu?
xdapat la jack! 6 juta letak depan mata pon x cukup!
ahaha..
ass,gila dengan barangan di internet.
ahahha..xkesudah ekau nk abiskn duit ekau nih..
pongeh la siapa yg jd laki ekau esok esok nanti..
hihiy,ko ni berperasaan sejak bila?layan dvd yg agak emosi..
ahahha,,muka kau pon emo je eden tgk dgn pose ko yg mengiurkn..
aku?
much better..
u said u want to fix me??
ahaha.. nah.. it's too late..karna i'm feeling good now..
much better..so,jangan peduli!
AKU ADALAH RAMBO SEJATI!!
aku mmg x boleh berdiam diri nih..
aku nk panjat gunung..
rindukn cousin ku yg totally seorang rambo yg top meletop!
ZAKIR..
aku mahu ikot!!!!
aku cool aja deyh mulai saat ini..
JANGAN BUAT SEMAK SAMUN LAGI DALAM JUNGLE AKU YAH MONYET2!!
AHAHHAA..
karna i'm into WOLF now..
bukan lagi monyet yg suka tarik2 beg plastik org..
persngai monyet x ubah mcm mamaq.
ahahhaa.
AKU MAHU PULANG KE RUMAH!!
yah..minggu dpan aku akan pulang..wow!!!
heaven nya!!
i'll rock the mood!
aku kangan bangat deyh sama ibu ku..
aku cinta dia..
peluk cium itu sepatutnya rutin harian ku sejak kecil..
kn daddy?
ahaha.. GILA GELI AKU CKP MCMNI..
aku pon x tahu nk tulis apa..
aku blank..
tp x boleh tidur..
ini aja..
boleh kn??
ahahhaa..
ok later..
out!out!

No comments: