Friday, April 24, 2009

mengeluh..

haih...hari demi hari,hidup semakin payah..
people chnaging..from good to bad and the other turn.
im fine with it..me myself changing from day to day..dont know wether to worse or to better..
ffinal just around the corner,actually tomorrow..
my soulsisters are sleeping now..no noisy things from their mouth..
im too slow to catch up with this damn blog. cause im nnot too into it..from this address,i can find things that i dont wanna know ..
aku mencuba utk stay..bersabar...menerima..yes,aku berjaya tahu tak kamu?
aku sudah boleh senyum walau apa pon yg kamu buat..
walau kurang peduli,aku tetap chill je .
kali ini,cerita lain...satu rantai ingin bersatu bersama..
tidak..aku serba salah utk mengenalinya..
utk menjadi lebih rapat,kemungkinan tidak walau pun kamu itu better..
kamu tidak mengenali aku sebenarnya kn S*A*?
tp kamu baik...tp....byk nye tapi ..
aku nk buang sikap malas..belum terlambat..aku masih lemah kerna buat bende bodoh 2 hari lpas..tp dgn wallpaper mu wahai ibu,aku akn berjaga sampai tertidur di atas meja..
sgt singkat masa 15 hari aku pulang..
tidak lekat di rumah walaupon aku rindu padamu,ibu..
abg,kamu harus menjaga mama walaupun mahu kahwin..
adik mu ini senang shaja..AKU MAHU KERETA MU!!
ahahaha...

kesadisan:
aku hilang phone yg aku cinta..banyak kenangan di dalam itu..video abg nyanyi lagu utk mama kerna salah faham do redbox sgt menyentuh hati..
tp apakan daya,benda sudah terjadi..
aku hilang kesemua nombor rakan2..tlg lah rakan,msg daku!!!
abg,pulang lah..
mama rindukn kamu..
adik2 pon sama..
ayah pon rindu kn kamu kerna sebab2 tertentu..
sebab2 nya:
1) kerna tembakau dan cigar yg slalu kamu bekalkn.
2)kerna sound system kereta mu sgt hebat!
3)kerna sifat manja mu dan lawakmu yg selamba.
4)kerna kamu suka mengambil hatinya.
5)kerna kamu anak manja ayah..(selepas ku!)
6)kerna kau sebenarnya anak yg baik,abg yg penyayang.

gasping:

fuh!aku lega bila abg ajak lepak mamak dgn mama and ayah..
kamu makin gemuk..sehat itu tidak pasti..
kamu sihat kah abg?lupa nk tanya..

kakak,ku rindu kamu..lama x jumpa..bila balik,kamu ambil kereta mu,aku ambil kereta ku,abg ambil kereta nye dan pergi buat hal masing2..
malam2 baru lah roger nk melepak..

rakan2,kamu harus beri kekuatan padaku setelah kamu tahu apa yg aku hadapi sekarang.
thenx aiman and qimie.
kamu byk mendengar begitu juga dgn ciela,boney,boy dan acap..
afiy,kamu kawan baru yg comel..
sy**,kamu harus bersabar dan menjaga si dia..jgn mengharap pada ku..

anis adilbumann,
kamu sudah bahagia,aku lega..
berubah la.
ameer itu seorang yg baik..boleh jaga kamu yg childish..


aku ingin berhenti...serious..walaupon susah..
siapa yg tahu,tahu lah..yg xtahu,jgn peduli...
aku harus tabah..

org yg aku mahu dalam hidupku:

family,
apiesnox(aku mengharap sgt padamu),
soulsisters(cinta sejati),
brotherhood,
sisterhood,
lil brotherhood,
gombak's member or ex.
lastly,izaty's daughter and mine,DANIA..


done!!!
out!out!

BY:
YAYA..

No comments: