Tuesday, April 7, 2009

aku berubah??

aku rasa mcm aku ni dah berubah..betol ke?tp takde sape pon tegur pasal ni..
tp nape ku rase mcmni?maybe aku penat..perasaan je kot..
tp mmg aku rase aku berubah..
ye ke?
knpae aku mesti rase mcmni?patotnye aku happy n tenang sbb dah nk study week.
boleh aku balik k.l berjumpa family dan sahabat handai..
byk yg terjadi kebelakangan ni..

i)adekku fofow menghilang secara tiba2..off phone,x ankat phone call..
dye x cerita ape2..akak bkn marah ko dik...ko pon tawu akak ko nih mcmne kn?
gile sayang kat ko..aku migrain pikirkn pasal ko..
tp ko x jugak pulang..

ii)aku tibe2 msg mak aku ckp "i miss you".
kat bf aku pon xpnah aku tetibe msg mcmtu..
aku menangis mase type..sgt perlukn support kamu,seorang ibu.
dan aku semangat kembali.. yeay!

iii)aku tibe2 rajin pergi klas..malas mcmne pon,aku akn tetap pergi.

iv)bile sedih dan x semangt,ade je org msg aku..phone xberhenti berbunyi..mcm tahu2 je..
apakah tandanye itu?

next).. aku tibe2 mcm malas nk pkir bende yg remeh..try to be chill dgn ape yg org terdekat ckp,
supaye aku ni x emo,xmelantun n x merimaskn org serta x ngade2..
tp dye ckp aku ni xpeduli ..pelik kn?
kalau lah Tuhan tunjuk kat mereka mcmne kehidupan aku,baru lah doang memahami..

next).. aku sgt2 semangat nk blaja ok! walopon aku tak tahu yg aku akn buat revision bila dah
sampai di k.l..haha!

next).. aku rse aku ok tp mcm x ok..aku makin serabai n xslesa dgn diri ku nih..
xtawu knape..hmmmmm...


sudah lah yaya oi..beballara oi...farah oi..
emo sudah kamu ni..


kesudahan,..

skang aku dah ok...buat hal sendri..memikirkn pasal exam lg bagus...xperlu call,msg kerna dye mengatakn yg hari ini "big day" utknya..

its ok...im doing fine here..chillin wif my pals.ily



out!out!

2 comments:

ouh sara said...

ya!!
nape owang kater kte berubah ek??
padahal kte try tok bernafas.
kan3??btw,i like d way u thought la tayunk.
u soo tough!!
tats gud bebeh:))
chaiyok2!!
luv u ya<3

yAyA~~ said...

thanx sara.. luv ya too..
bia la ape org nk ckp..
kite tawu sendri diri kite sape..ape yg ade dlm hati,xde sape tahu..