Monday, April 27, 2009

jgn jadikan aku alasan.

ekau dah lama dengannya..jgn la buang masa lagi...
sejak kamu kenali eden,semua nya berubah..
apa kamu hendak lg dr si dia?
dia byk berubah utk kamu..
perhargaan itu harus di beri kepada nya..
ape kata kalau you pulak yg berubah?
give and take la..
dia sgt cantik dan baik sudah..
apa lg yg kau harapkn?
aku dengan pendirianku..
i fell in love with some pedro and im having a young girl with eyes like desert..
my bestfriend,her daughter..
me also have my responsibilities..
kamu harus maju kedepan..bukan kebelakang..
kamu undur,kamu juga mundur..
utk maju kedepan,bukan senang..
susah dulu itu kebiasaan..hasilnya mestilah kemudian..
belajar dr apa yg dah terjadi..
jangan nk kusut sgt..kite kn cool?
ahaha..itu ayat geng..


jangan jadi kn aku alasan untuk kamu undur diri..
aku x senang dengan keputusan mu..
dia alasan kam untuk berubah...
aku hanya boleh tolong berbicara..ok?

goodluck,lonely stoner!



BY: YAYA!

No comments: