Monday, April 27, 2009

aduhai soulsisters!!

alahai... kawan2 dah jadi zombie..smua tak tidur,tak rehat dan kurang makan..
makin kurus,makin pucat,makin tak betol..
kawan2 ku yg berperangai tak senonoh dan tak peduli pasal org luar ..
dah la exam patotnya berdoa..tp ini sebaliknya..ahaha..
bukak lagu BLANCO utk beberapa minit,dan berdansar denganku sebelum keluar menjawab exam..
tak pernah rasa takut keculai dengan LIPAS dan CICAK..
tahu pon lari kelam kabot!
ahahha..

fofo: ekau dah sgt kurus,sgt pucat..dah boleh menjaga kesihatan dah ekau ni..

mamaq: ekau ni koje nk gelak aja den tengok..aku sumbat lipas byk2 kat umah ni bia ko x dapat move!

ass: ekau pulak eden tgk asik nk makan je..pg ptg siang malam,makan je koje ekau..mcmane lah laki ekau nanty..

hihiy: ekau semakin diam tp bila ekau dgn mamaq,alahai..xdapat nk handle doh!

ahahhaa..igt kawan2..14hb kami pulang ke k.l!!
ahahahahha..weh.. jgn lupe bisnes kite!ahahaha..balik la dulu dr campus!

chow!

BY:yaya

2 comments:

fowfow said...

im the coolest among semua..
kakakkaka..
babi mamq!
aku nak letop tetek kau..
i love love loveee you kakak!!

yAyA~~ said...

i love you too adek!!
ahahaha..taw xpe..meleleh babe tgk tetek mamaq!ahahahaha..
u're da coolest,laziest and lonely stoner..ahahaha