Friday, April 24, 2009

jejak kasih lagi..


presenting:
emy...(siamese cousin)
me..
aiman monir..( my old bestie ever)

emy:
inilah sudara terdekat ku..yg slalu bersama wau apa pon terjadi..
kami sentiasa stick together..
yes! kamu sudah ada di k.l! bestnya!
aku akn pulang yah nanty then ambil kamu..
best outing dgnku?
harap kamu enjoy kerna aku tgk ko tido dalam kete..
tu la nk kua sgt ngan aku..mmg tak senang duduk lah kau..
ahahaha...zomb pon saudara terbaik...kn emy? hehehe.. sayang kamu!


aiman:

sorry sgt2 about my past..i mmg bodoh dulu..tp sekarang tak lagi..
i bertambah cool kali ini..
kamu kata saya pelik walau pon sudah bertahun lamanya kamu mengenali aku ini...
kamu sgt baik..sahabat sejati itu panggilan yg tepat untuk mu..
happy k haritu?
sampai tergolek i kat blakang tertidur mase you bawak my car dgn qimie comel..
arh!!lupe gamba qimie!adoi!
xpe..next time..
keep in touch,aiman..


done!out!



No comments: