Friday, October 17, 2008

siblings!

  • ay bay bay!!ni la adek bradek akuh..bju biru tu akuh..yg laki tuh abg akuh..namenye ALAN..yg si pendek tuh kakak aku..name dye yana..keke.
  • kitoang sgt loving taw..jgn jeles bile koang xleh bezakn aku ni gf or adek kpade abg aku..kehkeh..
  • aku sgt sayang adek bradek aku..kitoang sgt rapat n xde rahsie taw di antara kami di dalam idup yg palat nih.
  • sbnanye aku ade lg 2 adek lelaki..tp mereka tu xleh di dedahkn sbb nanty doang lg famou dr kami bertiga sbb doang sgt comel..kekkekee,,
  • aku mmg xleh idup tanpe abg n kakak aku nih...doang slalu support aku..abg aku slalu cancel show n lambat g show sbb akuh...so,jgn salahkn abg akuh..tu pon sbb emergency..
  • abg aku xkn bia aku sendiri..tu sbb dye sanggup wat ape je utk snangkn aku..
  • hohohho...sekian,trima kasih!!

No comments: