Friday, October 17, 2008

ini lah mereka yg sebenar...reality..keke

  • inilah fofo yg menawan..ahaa..beb!!dye ni sempoi siot..hohohoo..weh aku sayang giler kat ko beb..ahaa!!!ni la teman lpak aku serta 3 org lagi.smuanye berlainan character tp smua masuk otak..hoho..pelik sgt kn?itulah dunia..keke..
  • inilah mamaq..mcm kakak kami..dye slalu marah org..ahaaa..gamba ni sgt2 berlainan dgn perangai nye yg sgt pemalas..ahaaa..tp dye baik woo..ahaaa..ok la aku xnk ckp byk nanty dye marah aku .kahkah..
  • inilah ash a.k.a payung..umbrella..ella..ella..ahaaaa...giler dye ni la yg paling malu bile kitoang memalukn sesame sendiri..keke..
  • inilah hihiey...seorang yg sgt2 sopan dan pemalu..(aku btol2 tpu yg ni)
  • ahahaha...kalo xde dye,sgt2 membuhsankn taw x..mesti ade dye baru ade keceriaan..sekian terima kasih!

No comments: