Sunday, November 1, 2009

sekian laa...


ok..now,let me intoduce to you all..ni lah kawan baik aku selame aku kat k.l..
eventhough diorang ni senget,diorang ni sgt sgt style and baik!!
ashmeer and eleeze..
mereka baik,sweet and tak penah lupe aku..
thanks you all.

ni gamba aku mase raye dgn kawan2 aku yg sengal ni..
ni la kawan aku dr kcik..skola rendah n high school sama2..
tp jarang2 sangat jumpa..
kdg2 masing masing dah lost...
tp aku xkesah...aku paham je ..



alamak..
baru baru ni aku dengan fofo jadi gadis hotlink ..
kantoi gila..
aku igtkn aku dengan fofo je keje nk ilangkn masa bosan..
tp rupa2nye ade minah gile ni yg bername reen..
bkn dye je weh..
senior pon belambak..
satu booth hotlink tu da mcm uitm penang punye event dah..
keje ni best sbb kitorang dua dimanjakn..
tp yg tak bestnye,aku gaduh dgn sorang hindu ni yg belagak putih,hensem,tinggi..
padahal opposite kot weh...
kalo baik tak pe lah jugak...

No comments: