Sunday, November 2, 2008

keceriAaN AKU. .



  • ini lah keceriaan aku... mcm biase lah..fofo,hihiy,ass and mamaQ..
  • aku sgt sayang kn doang sbb doang yg slalu menceriakn aku..
  • kami mcm xleh bergaduh..mesti mahu gelak..
  • nk discuss serious pon agak susah sbb kami ini mempunyai high kebebalan yg teramat..
  • fofo itu mastermind kami...mamaQ itu tukang tambah..
  • hihiy tukang gElak..aku tukang batu api..n ass..mcm biase la budak shah alam..mestilah tukang marah..
  • ahahaha..doang ni sgt2 kelakar..
  • walopon aku trase mcmane skalipon,aku xboleh nk marah sgt ngan doang nih..
  • kami sgt berbeza..tp sgt2 kautim giler babi..tp kami x makan babi salai..
  • n kami normal..kami jalan dgn normal..bukan merangkak ataupon bergulek serta bergolek..
  • ahaha..
  • to hihiy: btol la hiy..ko makin ayu la hiy..sumpah aku xtipu!!
  • n aku harap,kite berkekalan..walo ape pon yg terjadi..ok sahabat?
  • hohoho... sayang korang weh!!!!!!

by:

YAYA.


2 comments:

hihiy said...

weh,salah ke aku jadi ayu??haha
geli jee,buwekk buwekk

btw,malam td mmg penat gile babi.
kan bes kalo bertumbuk,ahaha..
okiedokie,love u,muahmuahkisskiss:)

Amphitects said...

yeayyyyyyyyyyyyyy!
mission accomplished ;D
wink wink. love u.