Thursday, July 9, 2009

missing something..

dari kiri....pangkatan tentera2 yg selalu buat bising mase aku tido.. dari kiri,ass,mamaq.aku dan fofo..

yg menangkap gamba ni dalah seorang GADIS!! dia seorang yg PALING CANTIK!!

ahahahaha...cuba anda teka siapa??

hanya kami ber lima saja yg tahu siapa..

aku sgt rindu saat2 ni...happy n memanjang je nk bjalan,,,xpkir susah,miskin or masalah lain..yg penting kitoang dpt lpaskn tension same2 kat luar.pegi tempat2 yg slalu kite pegi..happy n stalker org like hell..

aku sgt rindukn smua ni!! ASS!! tolong la!

ya rase mcm dah xsmangat..fofo makin lemah..hihiy semakin keperempuanan.. mamaq maintain tp kalo xde tentera yg SUPPORTIVE,xkn jd pape..hahaha.

sekarang dalam rumah yg xbeape nk mcm heaven tu,kite asyik tido je..semuanya dah lemah..maybe sbb tido bilik lain2 kot? maybe ass daj xduduk sekali? maybe fofo sakit?maybe aku yg emosional?

tp ape yg aku nk pkirkn lg?

ASS,HIHIY,MAMAQ,LALA,ADIK FOFO...

AKU XSUKE MCMNI!!!

No comments: